Tuesday 24 May 2011

Selamat menempuh sem baru

Dear diari,

pejam celik pejam celik dah masuk semester baru.

Tahun ketige semester pertama jurusan geosains petroleum di yutipi ni..

cuti semester dahlah sekejap aje..tp xpe, bersyukur dengan cuti yang ade..IPTA lain sume ade cuti empat bulan, tapi cuti empat bulan aku telah di crammed kan pada bulan september nanti. sebab tu lah cuti semester kali ni kejap....tp aku telah mengisinya dengan pelbagai aktiviti berfaedah..=.=

Sekarang ni pun dah seminggu masuk semester ni, ak masih dalam proses meng add dan meng drop subjek2..

Jadi antara subjek yang ak amek untuk sem ini.. calon-calonnya ialah:

  1. Basin Analysis & Petroleum System

  2. Drilling & Production Technology

  3. Volume Interpretation & Visualisation

  4. Fieldwork Management & Geo Field Camp

  5. Malaysian Studies


huuu..tengok subjek-subjek ak amek semua ade &(and). zzz




Ape ape pon ak mengucapkan selamat belajar dan gud luck untuk diri sendiri dan semua rakan2 yang senasib dengan saya.Semoga dipermudahkan untuk semester ini.. Amin..hehe

Kepada rakan2 lain yang tengah cuti2 sem panjang2 ni ...seyes ak jeles,.

selamat bercuti dan selamat mencari kerja part time,

kepada yang gi melancong, jangan lupe survenir untuk aku...

lepas ni kalau mase korang naik semester nanti , ak pulak cuti, bagilah jawatan kerja part time tu kat ak plak yer.(jb and singapore only)..xkesah keje ape..asalkan halal..yerlah, cuti 4 bulan ak nanti xproduktif kalau aku tak gi bekerja  ..haha~





oklah, nak menempuh sem baru ni, nak kumpol semangat kejap..huhu..

pen off~

2 comments: