Sunday 29 May 2011

Meracau dalam tidur.

Dear diary,



Sekarang ni dah masuk seminggu ku mengharungi awal semester baru.Dan dalam masa seminggu ni boleh dikatakan kebanyakan tidur malam ku meracau. Meracau atau bersuara ketika tidur. Kesian rumet aku lah yang akan jadi saksi mase aku tidur. Aduh cuak betul. Biasanya orang meracau ni sebab demam. Dan kalau demam teruk memang tidur aku meracau. .  Dan orang kata kalau stress pun boleh jadi jugak, tapi takkanlah nak stress kot awal-awal sem ni. 



Tapi memang aku rasa mcm demam+batuk+selesema. Agaknya sebab tu tidur aku terganggu. Mungkin juga
 faktor cuaca sekarang yang tak menentu kejap panas kejap hujan lebat. Takut jugak sebab banyak 
malam  jugak aku meracau.  Hurm...alhamdulillah...nasib baik sekarang dah tak de. Rasenye demam rindu 
rumah kot. huhu <3 . 


2 comments:

  1. apa kata kau meracau dan luahkan kepada beliau XD

    ReplyDelete
  2. hik3..beliau oh beliau...andai kata beliau mampu mendengar kata hati tidurku..hoho

    ReplyDelete