Wednesday 2 March 2011

Kita tak sehaluan

AKu nak membebel...*xnak buang mase x yah bace*




Dalam hidup ku, byk jgk brg2 elektronik yang berdamping dengan aku...Laptop, fon, hard disk..sume2 tu la.....

dan Dalam banyak benda elektronik yang ku gune,satu bnde  ku paling tak suka iaitu Printer TAPI  masalahnye ku sangat memerlukannya

..Memula aku xde la dendam2 sangat dengan printer ni..biase2 jer.....Tp disebabkan makhluk bernama printer yang wujud dalam hidup aku slalu wat hal, aku tujukan Post ini utk kamu wahai printer...

Printer ku mmg slalu wat hal. ..asal dgn aku je, wat hal...asal wat hal jer, dgn aku..

Printer lame pun mcm tu..Printer baru bwk pon mcm tu....

Pastu nak repair pulak satu kerja kene bwk g sane g sini...kalau awak tu ringan xpe jugk...==

Ink pon nak tumpah2...kalao kt tangan je xpe lg,,,ini ...

nak tumpah2 ink dalam kete orang..duduk diam2 sudah la....cmner aku nak cuci ni..hurmm..cari spirit utk cat tu...tp xde plak..x_x

mintak mahap wahai tuan kete...Ku x sgke printer ni mcm tu...ku mmg jage fragile gler, tp die nk muntah2 plak...huh..aku pon bingung x tau nak wat ape.... T_T



Agaknye sume keturunan printer mmg x suke kat aku kot...yerla..kwn kamu yang lame tu pon wat hal dengan aku....yg dulu-dulu pon same...dah 3 printer buat hal dengan aku......Nasib baik kamu tu xleh cakap, kalo x, mmg aku tanye la ape masalahmu printer..

Stress aku..Kalau ye pon printer nak wat pasal , bgtau lah terang2 ape masalah...ini tidak.....Nak print, tp dia x respond...

.aku bukanlah pakar nak faham awak sorg printer oi.....hurm...adui..sabar gile ni....

Kalau awak respond plak, ngade2 lak nak lari2 allignment, ink x sekate la..blur la..kecik la....software not detected la...heh...

Awak tu tau x, awak dah bazir banyak kertas dengan printing yg tah ape2 tu..

aduh..nyampah2..

Nasib bek aku dah hntr printer gi ospital,,biar dia jd waras sikit...hrp2 elok la lpas ni...penat la...dari dulu lg printer2 mmg ske cari pasal dgn aku..

Dan Skrg ni, ak kalau jmpe printer, ade sikit la rase nyampah...hahaha....*effect tau x*



2 comments:

  1. Salam
    Effect? Haah kan betul jugak. Bila tgk printer lain pun rasa nak marah. Tapi bila printer tu dapat print dgn jayanya kan sgt gembira. Tapi betul ke semua printer ada masalah dgn ko Zatee? Dah kira high performance prob ni.
    Apa2 pun doa2 je lah. Mana tau sat g printer tu balik dah sihat.
    Xpe anggap je mcm akak kata, dia ibarat anak kecil yg sakit. Baby tu xleh nak cakap apa. Sabar

    ReplyDelete
  2. hehe.
    ni printer ketige dgn kiter spjg kt utp ni..
    yg ferst bwk mase dtg awal2 dulu..kat rumah ok jer..dtg cni, tak boleh gune,...kenape tah.

    .jd next sem, bwk la printer second..kaler hitam yg kecik tu..lpastu boleh la jgk gune dlm tempoh tertetu..tup2..sem lepas, die dah start2 nak rosak, bukan print byk2 sgt pon..takat2 esaimen je..hoho..

    Yg ketige, printer ni la...masalah jgk..huuu..kesiannyer saye...

    nk wat cmner...sabo je la...seb baik dh hntr mntak org rpair..huhu ....

    ReplyDelete