Thursday 3 February 2011

Cuti Chinese New Year ku

\*merapu2 jer keje...kalau xnak buang mase xyah bace je...ehe*

Dear diary,
rasenye baru seminggu je masuk sem baru kat utp ni...tup2..dah cuti...cuti CNY..tp empat hari jer..tp syukur la ade jugak cuti....hurm..rase nk blk rumah la..kerinduan kot...tp sebab rumah jauh dan cuti sekejap, kadi duduklah di utp ni...lgpon org kate jhr skrg musim hujan...siap ade bnjir2 lg..mudah2an semua kwn2 ku di sana sejahtera hendakNYA..

Blok bilik depan ku sume dah xde org...amboi..sume balik ke?...huu.jeles2...roomate ku pon blk..ala..Rawang je xpe...

Jadi aku meneruskan kehidupan di utp ni....

2 kali  berlaku blackout di utp ni...sekali mlm dan sekali pagi...dan blackout pd waktu mlm tu telah mengenalkan aku dengan jiran baru sblah bilik aku yg berbangse thailand..kalau x blackout, bile agaknyer dpt berbual2 dengan jiran kan...yelah,,semua sibuk la katekan..eh sibuk ke?..hoho


Ramai dah student UTP yg blk...parking lot pon lengang2....siap boleh pilih2 lagi...Oleh kerana jeles dgn org yg balik ni, lepas je ke kelas, ak ikut kwn2 ku pegi repair kete kat Pak Din..keluar melihat dunia luar (heh, mcm xpernah keluar jer)..Sambil2 tunggu repair kete, makan Ikan keli bakar dengan nasi sebagai santapan tengah hari....yum2...sedap+murah lak tu...


Lepas itu, aku dan housemates serta rakan housemates telah pegi tengok movie kat Ipoh ..tajuknye Shaolin..best jugak...walaupon cite die agak serius.....touching2 sket...tp best jgk la...*
baru ku sedar jackie chan dah tua..ini menunjukkan aku pon dah tua..hoho
*.

.kat jusco  kitorg mkn besar kat McD.....lepastu McD bg angpao kat customer die..hoho~..seronok jgk....



kat jusco juge berlaku inciden yg x disangke2..., mungkin Tuhan dah merancang segalanya..berlaku kebetulan yang sangat sadis...huuu..namun kepada yg berkenaan, teruskan kehidupan dengan tabah..sebab kalau x, aku akan nyanyikan lagu Aku, Dia, dan Kamu daripada D-va utk kau..huhu


Jadi lady spy kejap...kepada yang tak paham, buat2 x phm je yer.

Aku juge telah menghabiskan duit dengan beli Dorayaki kat jusco..dahle mahal...tp sebab terliur...ptot leh wat je kat rumah...adeyh....zzzz


Cuti ni juge Dr Zuhar x melepaskan peluang untuk memberi kitorg assignment seismic interpetation sempena tahun rabbit..hurm....jom buat jom..


Dan cuti ni juge, aku ade byk syllabus drama Korea yang perlu dihabiskan...aigooo...Yang ku tengah tengok sekarang ialah Gumiho....best!....<3 <3 <3


zzzzz..ape aku merapu ni.

kalau dak2 sekolah rendah, mesti ak leh hntr karangan ni kat cikgu bm bertajuk 'Perkara yang dilakukan semasa cuti'...zzzz

ok la..lastly Happy Chinese New Year kpd sume yg menyambutnyer oke!..Bg limau mandarin sekotak pon sedap jgkk....


Pen off!~

zzzzzzzzzzzzzz..

2 comments:

  1. salam rumate!
    baru mahu beli limau mandarin
    namun harganya terlebih mahal le pulak
    kempunan

    ReplyDelete
  2. Salam...wah3....Mcm best je dgr cuti CNY kali ni...hohoho~
    cepat2 blk, esok klas laaa...huhu~

    ReplyDelete