Friday 14 May 2010

Sanah Helwah...

Assalam...

Semalam 12 mei 2010,tanggal kelahiranku yg ke....dot dot dot...Saya dah tua rupenye..usia semakin meningkat menandakan usia semakin berkurang..Pada malam sebelum bufday saya tu, sy telah di prank oleh sahabat2 secoursemates saya.

ceritanya macam ni, saya tidur sangat awal malam tu
sebab semalam saya tidur pkul 4..sgt mengantuk
, Then dalam pukul 12am, kwn saya kejut saya. Katanya ada meeting tergempar dengan hicom dekat foyer. Saye tertanye2 meeting ape la yg tergempar sangat. Lepas tu head department siap call dan cakap suruh saya turun sekarang untuk meeting tu, . jadi saya pon siap2 la pergi dengan mengantuknya.* diorang ni xde perasaan ke , kesian saya..huhu*

Bila sampai je cafe, rupe-rupenye diorang prank saya je. rupe-rupenye nak sambut birthday saya.... xde pon meeting nyer..saya yang ngntok ni potong2 kek utk dorg...tp sangat best....huhu~

Thanks tikah dan Nabeela , ekram, Muna, Ain, aisyah, Istor, Minol, Hisyam,Haziq, Shazwan, Abang, dan kwn2 lain...terima kasih sgt2....i will remember this ..
: )

Saya cam biase , terharu
nseb baik x nangis
. hehehe~

tp ape2 pon kamu semua mmg best la...Saya sayang coursemates saya
ayat biaser dgr
.

2 comments:

  1. hebat x kitorang b'lakon??

    ReplyDelete
  2. same ade korg blakon hebat atau ak yg mmg blurr mlm tu..tp mmg ak xdpt suspek ape2 la..hohoho~...tahniah la

    ReplyDelete